My Nr One

Alla inlägg under mars 2014

Av Marie Ekdahl - 28 mars 2014 19:02

Fredag, första lediga dagen av fyra. Härligt. Och för en gångs skull är det fint väder när jag är ledig. Alma är hämtad! Vi gick till lagan en sväng och sen valpmys.

Ev vecka till leverans. När veterinären ändå är här ska Yes gentestas. På tiden.

Tränat i måttliga mängder. Alltså mindre än vad som behövs. Dåligt av mig. Lite motivation saknas ännu. Men jobbar på det fortfarande.
På måndag bär det av till Eva E för träning och i april en tur till norge. Ser fram emot de.

Tyra är igång och jobbar. Skönt!
Bim...ja ha ha. Fick jäkligt hög puls igår när vi va ute. Under söta fasaden bor något helt annat. Blir något att bita i.

Nu ska jag leka med min nya platta. Se om jag fattar mig på den.
i helgen ska jag å alma på agilitytävling. Aldrig varit på de. Ska bli kul.

Tänder ikväll ett ljus för Madde. Idagskulle hon fyllt 32år. Mina tankar går till hennes familj <3

Av Marie Ekdahl - 3 mars 2014 20:33

Letar efter träningsmotivationen! Den lyser med sin frånvaro   . Men ändå var vi ute en sväng idag. Kerstin och Mariette var med. Kämpar med att få koll på Kerstins kamer som jag lånat. Vi kommer inte helt överens. Men det syns vad det är i varje fall.

Här kommer några:

Lantställets Joy

   

My Nr One Ezzi (Tyke/Abbz)

   


My Nr One Favvo (Tyke/Abbz)

       


Och så lite Yessica förståss

                


Efter detta drog vi till Ullared. så där bara   de va skitkul. Nu sitter man här igen..... !!


Föresten, om någon vill köpa får så har jag. Div. sorter. Ska dra ner antalet rejält. Snart!



Ovido - Quiz & Flashcards